دسته‌بندی نشده

اهمیت انتخاب کاشی و سرامیک برای آشپزخانه

کاشی کف برای آشپزخانه باید مقاومت زیاد داشته باشد، ضد حریق باشد و در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی داشته باشد. به این خاطر که اگر در آشپزخانه وسیله آتش‌زا یا ظرف داغ روی زمین قرار گرفت، کفپوش باید تحمل حرارت بالای آن را داشته باشد. بعلاوه، کاشی‌ مناسب کف آشپزخانه باید در برابر رطوبت و شستشوی مداوم با آب مقاومت زیادی از خود نشان دهد. چون فضای آشپزخانه به دلیل آشپزی و شست و شو همیشه خیس و مرطوب است.

همچنین توجه داشته باشید که اغلب پنجره‌های آشپزخانه بزرگ هستند و در نتیجه، کفپوش در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد. کاشی و لعاب کار شده روی آن و هر نوع کفپوش دیگری که در این فضا هست باید مقاومت بالایی در برابر نور خورشید داشته باشد.

دوام و عمر طولانی سرامیک کف نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. کفپوش آشپزخانه به ندرت عوض می‌شود و باید بتواند برای مدت طولانی طرح خود را حفظ کند. بعلاوه‌ی اینکه آشپزخانه همواره در معرض چربی و آلودگی قرار دارد و بنابراین شستشوی کف با مواد شوینده اجتناب ناپذیر است. بنابراین توصیه می‌کنیم کاشی آشپزخانه یا سرامیک‌هایی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر اسید و باز داشته باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *